For os, der handler

 
 

For de fleste i erhvervslivet er Niels Brock forbundet med stolthed og tradition. Men hvordan viser man uddannelsessøgende, at det gamle navn dækker over langt mere? Vi fandt svaret i spændingsfeltet mellem gamle værdier og moderne skabertrang, og det er blevet til en brandkampagne samlet under et nyt løfte: For os, der handler.

 

Vores afsæt var en Epinion-undersøgelse, som viser, at for de unge er Niels Brock mere et aktivt tilvalg i forhold til det almene gymnasium. Det er et middel til at nå et større mål. For en Niels Brock’er handler det om de jobs, lønninger og muligheder, som venter på den anden side.

Kampagnen er skabt i mødet mellem netop denne indsigt og den merkantile iværksætterånd, som præger både Niels Brock og erhvervslivet generelt. Til at formidle løftet, valgte vi en række tidligere elever, der er drevet af deres passion og handlekraft, og som har formået at skabe succesfulde karrierer.

Blandt ambassadørerne er Trygs CEO Morten Hübbe, den tidligere FCK-profil Thomas Delaney, influencerne Marie Vagn-Hansen og Emilie Briting, og iværksætterne Jannick Christensen, COO i Washa, Anja Lytzen stifter af Lirum Larum Leg og Nicklas Kany fra MentorDanmark

_MG_7025.jpg
 
 
For os, der ikke bare vil møde kl 9 og tage hjem, når vi er 67
Poster - Side-by-side - 2.jpg
Untitled-1.jpg
 
 

LIGNENDE ARBEJDE

Hvem er klar, når dit fodboldliv er stolpe ud?

Hvem gider folkekirken, når man kan få Mobilepray?

Smag på det gode liv